اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) مجموعه ای از مفاهیم و نگرش های منعطف است که برای پاسخ دادن به درخواست های مشتری یا بازار که غیر قطعی و همواره در حال تغییر است ، طراحی شده است .
بازاریابی چابک ، پروژه های بزرگ بازاریابی را به تکه های کوچک تبدیل می کند .
اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) بر تکمیل تدریجی و افزایشی فعالیت های بازاریابی به شکل چابک و سریع تکیه می کند و مبنای آن گام های کوچک برای تیم های خود-سازمانده در طی یک اسپرینت بازاریابی است .
این تیم ها در طی یک اسپرینت به صورت مداوم ملاقات می کنند ، بر روی نتایج تمرکز دارند و از این نتایج می آموزند تا خود را تطبیق دهند و در تکرارها و فازهای بعدی ، چرخه های « اصلاح مداوم و تکرار » ایجاد کنند .
Author Profile
Latest entries
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۲۶مزایای اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت سوم
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۱۲اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، مزایا و آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت دوم
دوره های آنلاین ( وبینارها )۱۳۹۹٫۰۶٫۱۱کلاس آموزشی آنلاین آشنایی مقدماتی با اجایل مارکتینگ نگرش اجایل ( چابک ) و روش های پیاده سازی در مارکتینگ ( بازاریابی )
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۱۰اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، مزایا و آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت اول