یکی دیگر از نیازهای کلیدی یک کسب و کار که وابستگی کامل به عامل سرعت دارد ، تطبیق و پاسخ دهی سریع تر به تغییرات بازار یا مشتری است . همه می دانیم که فاکتورهای بازار به صورت لحظه ای در حال تغییر هستند و زمانی که یک کسب و کار توانایی واکنش سریع به این تغییرات را نداشته باشد ، با عواقب بعضا جبران ناپذیر رو به رو خواهد شد . اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) باعث می شود که کسب و کار با چابکی و سرعت بیشتری این تغییرات را شناسایی و خود را با تغییرات به وجود آمده تطبیق دهد . در حقیقت اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) مانند سیستم دنده و گیربکس اتومبیل وارد عمل می شود و سرعت و قدرت مناسب را برای کسب و کار فراهم می آورد . طبق نظرسنجی شرکت workfront در آمریکا ، ۹۱% شرکت هایی که از اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) استفاده نمی کنند ، اعلام کرده اند که ایجاد توانایی و قابلیت تطبیق با تغییرات با سرعت و دقت و به صورت موثر ، برایشان یک اولویت است . در مقابل ۹۳% شرکت هایی که از اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) استفاده می کنند ، اذعان می کنند که این متدلوژی به آنها کمک می کند تا با تغییرات با سرعت و دقت و به شکل موثر سازگار شوند و راهکارهای مناسب را طراحی و عملیاتی کنند .
Author Profile
Latest entries
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۲۶مزایای اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت سوم
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۱۲اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، مزایا و آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت دوم
دوره های آنلاین ( وبینارها )۱۳۹۹٫۰۶٫۱۱کلاس آموزشی آنلاین آشنایی مقدماتی با اجایل مارکتینگ نگرش اجایل ( چابک ) و روش های پیاده سازی در مارکتینگ ( بازاریابی )
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۱۰اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، مزایا و آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت اول