نیاز چهارم از نیازهای یک کسب و کار در حوزۀ مارکتینگ ، شناسایی و اولویت بندی سریع تر فعالیت های با اثربخشی بیشتر است . عموماً هر کسب و کار سلسله فعالیت هایی را انجام می دهد و طبیعی است که تعدادی از آنها در مسیر رشد و توسعۀ کسب و کار اثر مثبت کمتر یا حتی اثر منفی داشته باشند . اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) کمک می کند که این نوع فعالیت ها به سرعت شناسایی شوند و کسب و کار آنها را حذف یا اصلاح کند تا به اثر بخشی مطلوب برسند . اگر شناسایی فعالیت ها با اثر بخشی کمتر یا منفی به سرعت انجام نشود ، عملا منابع محدود کسب و کار را هدر خواهند داد و خود نیز در میان مدت و بلند مدت حتی تبدیل به یک نوع فرهنگ سازمانی شوند و در نتیجه حذف یا اصلاح آنها به یک چالش در کسب و کار تبدیل شوند . طبق نشر سنجی workfront در آمریکا ، ۸۸% کسب و کارهایی که از اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) استفاده نمی کنند ، اعلام کرده اند که یافتن راهی برای اولویت بندی کارها بر اساس اثربخشی بیشتر اولویت آنهاست . در مقابل ۸۸% کسب و کارهایی که از اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) استفاده می کنند ، اذعان می کنند که توانسته اند فعالیت های مهم تر بر اساس اثربخشی بیشتر را با سرعت و دقت شناسایی کنند .
اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) می تواند جلوی هدر رفتن منابع کسب و کار برای فعالیت های بی اهمیت یا کم اثر را بگیرد و کسب و کار را در مسیر درستی هدایت کند .
Author Profile
Latest entries
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۲۶مزایای اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت سوم
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۱۲اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، مزایا و آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت دوم
دوره های آنلاین ( وبینارها )۱۳۹۹٫۰۶٫۱۱کلاس آموزشی آنلاین آشنایی مقدماتی با اجایل مارکتینگ نگرش اجایل ( چابک ) و روش های پیاده سازی در مارکتینگ ( بازاریابی )
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۱۰اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، مزایا و آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت اول