مشتری محوری رکن اساسی هر کسب و کاری است . در دنیای امروز فی الواقع رقابت بر تصاحب و نگهداشت مشتری است و بسیاری از عوامل خطی و غیر خطی بر این رکن تاثیر می گذارد . زمانی که یک کسب و کار به وجود می آید ، مشتریان و مشتری محوری کسب و کار است که موفقیت یا شکست آن را تعیین می کند . اگر کسب و کار در مسیر حرکت خود برای تحویل سریع محصول یا خدمات با کیفیت خود به مشتری ، نتواند سیاست های اصولی تعریف کند ، با عوارض جدی و جبران ناپذیری که به حذف از بازار هم می انجامد ، رو به رو خواهد شد . به بیان دیگر کسب و کار وابستگی کامل به میزان رضایتمندی مشتری از سرعت و دقت در تحویل دهی محصول مورد نظر دارد .
طبق نظرسنجی شرکت workfront در آمریکا ، ۸۹% کسب و کارهایی که از اجایل مارکتینگ ( بازاریابی ) چابک استفاده نمی کنند ، اعلام کرده اند که تحویل سریعتر محصول مورد نظر مشتری یک اولویت است . در مقابل ۸۰% کسب و کارهایی که از اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) استفاده می کنند ، اعلام کرده اند که به اهداف خود در افزایش سرعت و کیفیت تحویل دهی محصول مورد نظر مشتری ، رسیده اند .
اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) یک حرکت همه جانبه است و به کسب و کار کمک می کند که با سرعت و دقت بیشتری بتواند نیازهای بازار و مشتریان را شناسایی کند و با سرعت و دقت بیشتری به آنها پاسخ دهد .
Author Profile
Latest entries
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۲۶مزایای اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت سوم
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۱۲اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، مزایا و آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت دوم
دوره های آنلاین ( وبینارها )۱۳۹۹٫۰۶٫۱۱کلاس آموزشی آنلاین آشنایی مقدماتی با اجایل مارکتینگ نگرش اجایل ( چابک ) و روش های پیاده سازی در مارکتینگ ( بازاریابی )
مقالات۱۳۹۹٫۰۶٫۱۰اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک ) ، مزایا و آمارهایی که لازم است بدانید – قسمت اول